Úterý, den patnáctý

Dobré ránko!
Děkuju za včerejší smršť restíků (páťácké projekty do angličtiny, sazeničky, plakáty...) - zpětně jsem Vám ještě dopsala body do Dračí týmovky a dohodila fazole do lahviček. Zkusíme už to ale teď dotáhnout vždy do neděle, jo? Ať máme týden uzavřený, body sečtené, stůl čistý:-) A do nového týdne opět od nuly. Zkusíme tento týden, já Vám fandím, to půjde!
Konec organizačního okénka, hurá do práce!

Dneska tam máte (oba ročníky) vlastivědy, tak jsem se v ČJ a M krotila, ať se netrápíte. Jupí!


4. ročník
ČEŠTINA
MATIKA
NU 88/2 a - přepiš do Domškoly
Podmět rovnou čarou, přísudek vlnovkou. Vyber si tři podstatná jména a tři slovesa a urči mluvnické kategorie.
Uč. 103/3, 4 - do Domškoly
Uč. 103/5 - zápis, výp., zk., odp.
PS 68/13
PS 27/1, 2
Vlastivěda:
Pusť si České pexeso, pracovní list k tisku (stačí 2. list) - vyplň s encyklopedií, knohou, učebnicí, Googlem. Vyplněný ho pak založ do portfolia. Pokud máš práce hodně, nebo si Ti dneska prostě nechce, popros mamku/taťku, ať Ti vytisknou 4. list (ten je už vyplněný, pššš...). Myslím, že pro tentokrát to přežiju. Asi.
Počkat?!
...ale jo:-)

5. ročník
ČEŠTINA
MATIKA
Jdeme na číslovky dva/dvě
Můžeš se podívat na toto video - jde o základní seznámení s touto číslovkou a jejími tvary ve všech třech rodech.
Ve SU na str. 138 je tabulka, tu se pořádně nauč! Pozor na koncovky ve 3. a 7. pádě, jsem na správné tvary fakt citlivá, určitě se k tomuto učivu vrátíme:-)
Procvičovat můžeš na Mojí češtině. Číslovky obecně třeba na Gramar.in.
Uč. 70/32
SU 138/1 - dva odstavce do Domškoly. Pracuj s tabulkou, určuj pády, doplň správný tvar dané číslovky. Kontrola je možná s videem výše.-) PS 13/7 - stačí výpočet a odpověď. Zkoušku si dej na kalkulačce.
PS  13/10
Vlastivěda:
Uč. 52, 53 - Polsko
PS 41 - celá strana - pracuj s učebnicí.
Pracovní list do portfolia - stačí vytisknout 1. list.

Zítra je středa, míváme projekty. 
Moc mne to mrzí, ale tentokrát to asi neklapne, máme hodně práce...

Tak si odpočiňte, ať Vám zítra jdou ty úkoly jak po drátkách:-)

JKoh.

PS: Už jste viděli Matyho taneček? Já asi stokrát - Maty, ještě jednou díky, zlepšil jsi mi den♥

Komentáře

  1. Já jsem viděla Matyho video už včera. Se mnou v týmu není, ale podle mě si za to zaslouží nějaké fazole navíc. 😊 Lili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní31/3/20

      Moc ti děkuji. Maty:).

      Vymazat
    2. Lili, Ty jsi dobrá duše ❤️ Určitě s Tebou souhlasím. A těším se i na Kokoleoko! Hezký den, JKoh.

      Vymazat
  2. Paní učitelko máme si ty kraje vytisknout už vyplněné nebo prázdné a pak si je dopsat?Maja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Májo, nechávám to na Vás. Kdo chce špionit,vytiskne si prázdný list a vyplní sám, komu se nechce, vytiskne už vyplněný. Rozhodni se sama👍🏻

      Vymazat
  3. Už mám hotové úkoly 🐾🐾🐾

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Úterý, den desátý

Přísloví - řešení

Pondělí, den čtvrtý