Pátek, den osmý

Zdravím Vás:-)
Pátulínek!! První školní týden v cyberspace je za námi, doufám, že Vám utekl a moc jste se s úkoly netrápili! Dneska budu stručná, hodím Vám sem jen tabulku se zadáním cvičení a na závěr jednu bonusovku. Připomínám konec projektu, kdo ještě neodeslal, má dnes poslední šanci.
Když jsem byla včera v práci, strašně smutně na mě koukala ta naše sklenice s fazolemi:-) Tak jsem jí slíbila, že až se vrátíme do školy, pěkně si ji dodatečně dokrmíte. Dneska jsem se vyzbrojila rouškou a vyrazila k nám do Coopu pro fazole. To vám bylo dobrodružné! Ale! Fazole jsou doma a za každý splněný úkol Vám poctivě odsypávám. Vedu Vám i body do Dračí soutěže, tak, milé děti, neustávejte ve svém snažení!


4. ročník

ČEŠTINA
MATIKA
SU 59/1b – Domškola
Uč. 99/3, 5
Na jeden den o víkendu si naplánuj cv. 4/99.
NU 84/9 – Domškola (nezapomeň, že složené slovesné tvary určuješ jako celek: šel bys, napsala jsi...)
PS 23/3, 4, 5
PS 24/3


5. ročník
ČEŠTINA
MATIKA
PS 54/5 - doplň tabulku, správné tvary můžeš hledat na těchto stránkách.
PS 55 - celá
Uč. 67/16, 17
Uč. 69/24 - zápis, výpočet, zk., odpovědi
SU 123/3 - procvič si sebou/s sebou - Domškola PS 11/11, 12, sloupečky (všechny)
!! Druhy zájmen můžeš procvičovat v Učírně.

Bonusová úloha pro oba ročníky: Do komentářů napište, co teď čtete:-) Čtete, že jo? Až se uvidíme, budu potřebovat nějaké čtecí listy, tak ať Vás to pak nepřekvapí...

Užijte si víkend a v pondělí ahoj!

JKoh.

Komentáře

  1. Aleš Palán, Jan Šibík: Raději zešílet v divočině. Jsem na str. 240. Jana K.

    OdpovědětVymazat
  2. Já čtu večer pro bráchu knižku Detektivové str. 23. Nejde mi vkládat komentář z mobilu, tak píšu přes mamku. Venda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 👍🏻😉 Díky, Vendy! Hezký víkend a čtení zdar!

      Vymazat
  3. Anonymní20/3/20

    Thomas Brezina, Max Meinzold: Čtyři kamarádi v akci: Hon na přístavního žraloka. Jsem na str.40. Maty Č.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj oblíbený spisovatel, že jo, Maty😉 Děkuju za echo! Pozdravuj Julinku i zbytek party, JKoh.

      Vymazat
  4. Anonymní20/3/20

    Já čtu Záhada divokých duchů,jsem na straně 40.Martin��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Marťo! Ta Tvá zásoba knížek se teď bude hodit.-) Tak hodně chuti do čtení přeju! J.

      Vymazat
    2. Já čtu knížky Thomas C.Brezina, Klub Tygrů, Poklad u Bobří řeky, str.27 a Deník malého poseroutky, Jeff Kinney, str. 107. Marťa Š. ;_)

      Vymazat
    3. Ha! Multičtenář! Dobře vyvážené, napětí i humor, tak má být. Díky, Marťo! J.

      Vymazat
  5. Já čtu Atlas Vlajek -Federico Silvestri str.13 a Monster High- str.17 Gitty Daneshvari.E.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další multičtenář! Pak že děti nečtou 🙊 Děkuju za zpětnou vazbu a sestře A. přeju dodatečně vše nej k narozeninám! JKoh.

      Vymazat
  6. Já jsem naposledy četla Harryho Pottera a Kámen mudrců od J. K. Rowlingové a teď dokončuju zápis do čtenářského deníku. Žádnou novou knížku rozečtenou nemám, protože mám přečtené všechny knížky, které máme doma. Musíme nějakou koupit, když se nám to v této době, kdy je všechno zavřené podaří a nebo si musím od někoho půjčit. Lili 🙋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lili, kdyby bylo nejhůř, nasadíme roušky a vybrakujeme školní knihovnu.-) Pokud by bylo třeba, ozvi se. JKoh.

      Vymazat
  7. Já čtu děsivé historky od Michaela Dahla jsem na straně 31. Nela K.
    A já čtu Stojednaletý stařík který se vrátil aby zachránil svět od Jonas Jonasson, též jsem na str. 31😏😃. S Pozdravem a veselou myslí Lenka K.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky, Vy máte tak tématickou četbu...:-O
      Ani se neptám, co čte E.:-))
      Zdravím!

      Vymazat
  8. Anonymní23/3/20

    Já čtu knihu Třídní šašek,jsem na str.38,Petr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťo, teoretická příprava na návrat do školních lavic?! Eh, musíme se na Vás s paní asistentkou připravit:-) JKoh.

      Vymazat
  9. já čtu upíří ségry od Franziska Gehmová od Katky S a jsem na straně 24.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači, díky! Ať jde čtení jedna radost! JKoh.

      Vymazat
  10. Deník malého poseroutky od Jeff Kinney Adam.Ř

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ado, prihazuju pet fazoli! Nechala bych to bez komentare, ale zaradil ses k detem, ktere splnily vsechny ukoly a z toho mam proste BRUTALNI R.A.D.O.S.T.!! Diky Ti🙏🏻

      Vymazat
  11. Dobrý den,paní učitelko.Nejde mi vložit komentář ke čtení. Zkoušela jsem to už včera.Muzu vas poprosit,jestli byste to mohla vložit za mě?
    Min.tyden jsem dočetla Vánoční příběhy - Snížek od Holly Webbová a teď přemýšlím,jestli mám začít číst Sára-Kniha druhá od Esther a Jerry Hicks
    (Natálka 😊)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...ale jistě, řeklo kouzelné sluchátko:-)

      Vymazat
  12. Anonymní24/3/20

    Já čtu Deník malého poseroutky 2 od Jeff Kinney strana 83. A Verča Deník mimoňky 5 od Rachel Renée Russellová strana 255.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Úterý, den desátý

Přísloví - řešení

Pondělí, den čtvrtý