Pátek, den třináctý

Zdravím Vás, děťátka!
Včera se mi ozval poslední článek Vaší veskrze báječné partičky, tak se mi dost ulevilo, že už jsou ty naše kybersítě propletené komplet a s klidem v (mé) duši můžeme jet dál. Tak na dálku mávám a posílám hodně elánu do dnešní práce:-) Bude to rychlé, nebojte.
Kdyby Vám cokoli nebylo jasné, nezapomeňte využívat možnost konzultace. Pokud se třeba trápíte s nějakým příkladem, klidně foťte, pošlete, volejte - najdeme řešení. Jsem tu pro Vás. Vždycky. No, v noci ne, to spím:-)  Nejčastěji teď využíváte WhatsApp, IG a komentáře tady na blogu - a já jsem ráda, že si na to pomalu zvykáte a  že můžeme hledat správné cesty společně, i když takto na dálku. Čímžto také děkuji všem pečlivým čtenářům, kteří mi občas hodí info o chybném zadání
(a přivedou na správnou cestu zase mne)!

4. ročník
ČEŠTINA
MATIKA
NU 86/4, vč. a) - utvoř = vymysli:-) - ÚSTNĚ!
NU 87/5 - do Domškoly. Vypiš si nejprve věty jednoduché, pak souvětí. Nezapomeň, že slovesa podtrhujeme vlnovkou.
Uč. 101/5 - do Domškoly - zápis, ODHAD, výpočet, zk., odpověď
Uč. 101/6 - překresli si do Domškoly a zkus vyřešit. Jsem zvědavá, na co přijdete:-)
Nezapomeňte, že komentáře jsou Váš prostor a pokud si s něčím nevíte rady, někdo Vám tu určitě poradí!
PS 66/6, 67/7, 8 PS 25/4, 5, 6

5. ročník
ČEŠTINA
MATIKA
89/1, 2 - do Domškoly. Nemusíš do tabulky, stačí:
1. Základní - a) U: jeden, jedenáct...
                      b) N: mnoho...
2. Řadové - a) ...
                    b) ...
Uč. 68/21 - 3. sloupeček, zkoušku můžeš dneska na kalkulačce, když je ten pátek.-)

Uč. 70/28 - do Domškoly zápis, výpočet, zk., odpověď
PS 57/2 a-c PS 12/5, 6
Video k převodu jednotek - mrk!
Angličtina: Dokončete projekt My school. Do pondělí budu chtít poslat jeho fotku. Thanks!

Dneska je pátek, máme pracovky
Vida! má skvělé stránky plné baby-friendly, pardon, teenage-friendly aktivit, tak nějakou vyberte a zkonzultujte s rodiči, jestli je i dost home-friendly a můžete ji vyzkoušet. Pokud přidáte fotku pro spolužáky, bude to fajn. Úkol je zcela dobrovolný, klidně to můžete nechat i na víkend. Ten si každopádně užijte. A čtěte!

V pondělí se budu těšit,

JKoh.

PS: Dávám Vám tu odkaz na Prašinu, Maty měl o knize referát, tady si ji můžete poslechnout...


⬇️ Vaše pracovky ⬇️
Mája pekla s babičkou♥


 Lili zkusila bublinového hada, svítící kapalinu a neviditelný inkoust♥

Nelča zadělala těsto na pizzuuu😜


Maty dělal pesto z medvědího česneku a taky ohňostroj z pomeranče!

Vendin drobenkový koláč.

Kačka a jogurtový koktejl. Mňam!


Paní asistentka zachraňuje synovu tenisku z bažiny😂💪

Komentáře

  1. Anonymní27/3/20

    Paní učitelko, v té češtině v UČ jak je ta Klapzubova jedenáctka není náhodou jedenáctka podstatné jméno? Maty Č.

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, promiň za smáznutí, dala bych ostatním ještě trochu času, ať si procvičí hlavinky. Každopádně to máš správně! Šikula 😉
    PS: Kdyby se tu někdo ozval s prosbou o pomoc, klidně ho naveď. Zkus naťuknout, jak na to, ale hned nepropal vysledek😂🙌🏻

    OdpovědětVymazat
  3. Paní učitelko jak je to 86/4 a) můžeme si to i napsat do sešitu ??Mája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli se Ti chce, tak určitě, Májo🙋🏼‍♀️

      Vymazat
    2. Ok já si to napíšu a děkuju ☺️

      Vymazat
    3. Já už to mám taky napsané a dnešní úkoly už mám splněné všechny. Lili

      Vymazat
  4. Anonymní27/3/20

    Dnešní úkoly mám hotové. Maty Č.

    OdpovědětVymazat
  5. Já už to mám taky hotové.

    OdpovědětVymazat
  6. My dneska máme hlavně pracovky😉

    OdpovědětVymazat
  7. Paní učitelko jen se chci zeptat jestli v matematice 101/6 si máme překreslit jen panáčka C

    OdpovědětVymazat
  8. Už mám všechny úkoly z pátku udělané.🍱🍱🍱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní29/3/20

      Špica, Kači. Zítra to bude volnější:-) A děkuju dneska za telefonát, kdykoliv volej, jo? JKoh.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Úterý, den desátý

Přísloví - řešení

Pondělí, den čtvrtý