Středa, den jedenáctý

Chtěli jste projekt, máte ho mít. Promiň, Marťo, to je demokracie. Přehlasovala Tě většina.

Maty si přál, ať není těžký:-)
Moc ráda mu vyhovím, protože plní svou školní práci na 100%, odesílá hotové úkoly, reaguje v komentářích a tak. Tomuto se zase říká spolupráce. A většině z Vás jde vážně skvěle. Třeba včera v komentářích předvedli čtvrťáci ukázkovou spolupráci a byli schopni si na dálku pomáhat. Mám z Vás radost!


(via Forbes)

Tyto fotky jsou tu jen pro zajímavost. Jak si vede příroda, když jsou mnohé továrny zavřené a dost lidí dodržuje karanténu (což má vliv silniční provoz, např.). Příroda je silná. A nikdy jí není dost:-)

Úkoly tohoto projektu:
  • zjisti, co můžeš TEĎ doma zasít/zasadit (můžeš použít i semínka, která máte koupená na zahradu, příp. pecky, luštěniny, příp. osivo...),
  • promysli, v čem a jak budeš svou rostlinu pěstovat,
  • zjisti co nejvíce informací o "své" rostlině a vytvoř o ní plakát,
  • založ si pozorovací list, sleduj a zapisuj, jak se Ti v pokusu s rostlinou daří,
  • vlož si tento list do Domškoly, ve škole budu chtít slyšet, co jste pěstovali a jak se vedlo,
  • pokud půjdeš ven, začni se sběrem rostlin do herbáře (dlouhodobější projekt).
Kdysi jsme ve škole zkoušeli zakořenit avokádo nebo fazoli. Třeba.
Můžeš zkusit i citrusy. Nebo trávu, Velikonoce se blíží...
 Čtvrťáci, to je někdo z Vás v první třídě:-)



 Naber dneska dech, pomoz s něčím Vašim. Na chvíli ven! Zítra pokračujeme s úkoly.

JKoh.

PS: Kdybyste se v té karanténě už nudili, můžete doma trénovat Kokoleoko. Dáme to pak jako oslavný tanec!


Nelča K.
 Nelča N.
Mája

Lili
Áďa


Komentáře

  1. Anonymní25/3/20

    Mám hotovo, to mě strašně bavilo. Bylo to super. Maty :).

    OdpovědětVymazat
  2. Paní učitelko, nebude vadit, když bych dnes udělala jen ten plakát a rostlinku bych zasadila později? My doma nemáme substrát, ani semínka a já si chci zasadit levanduli, už to mám objednané. Lili

    OdpovědětVymazat
  3. už jsme zasadili okurky,cukety,pažitku a petržel venda

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsme zasadily Afrikány a zrní na Velikonoce.Mája

    OdpovědětVymazat
  5. Já už mám zasazený hrách cukroví . Katka.S

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem si zasadila řerichu. Nela k.

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní25/3/20

    Já mám zasazenou slunecnici.Martin

    OdpovědětVymazat
  8. Ja jsem zasadila meloun a řeřichu.Eda

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Úterý, den desátý

Přísloví - řešení

Pondělí, den čtvrtý