Pondělí, den čtrnáctý

Zdravím po víkendu - s pondělním balíčkem úkolů:-) Nezapomeňte v Domškole označit NOVÝ TÝDEN. Holky, ideální čas na Vaše lepíky!

Než se pustíte do práce, do pátečního postu jsem nahrála Vaše pracovkové aktivity. Díky Vám, hrdiní odvážlivci, kteří jste se zapojili, udělali jste mi radost:-) Máte za to pět fazolí k dobru.
Sledujte průběžný stav Dračí týmovky - už jste promíchali pořadí. Je to napínavé!

4. ročník
ČEŠTINA
MATIKA
Připomeň si, jak určíš podmět a přísudek - mrk!
Přečti si i úvod do kapitoly - NU 87
NU 87/1 - do Domškoly
Uč. 103/1, 2 - do Domškoly. 
U slovní úlohy nezapomeň - zápis, výpočet, zk., odpověď. Tvořit podobné otázky nemusíš, odpověz, na co se Tě ptají.
PS 67/9, 10
PS 21/4, 5 - kdo už má z dřívějška, je bez práce:-)
Angličinu máte na webu školy, tak tam mrkněte. Máte tam i odkaz na poslechy.

5. ročník
ČEŠTINA
MATIKA
NU 89/3 - do Domškoly

Uč. 70/30 - vč. zkoušek
Uč. 70/31 - do Domškoly zápis, výpočet, zk., odpověď
PS 57/3 a-c
PS 15/první dva sloupečky - zaokrouhlování (na desítky a stovky)
Angličtina:
WB 37/1 - poslech si pusť tady - je to stopa 79, musíš si to najít. Kdyby to nešlo, brnkni mi, navedu Tě. Stačí prozvonit/SMS, zavolám zpátky (Vaši mají číslo). Cvičení vypracuj do Domškoly. Nachystej si dva sloupečky - 1-5, 6- 10. Potom k číslům jen dopisuj, co na nahrávce zaznělo. Klidně si cvičení předpřiprav do WB, tužkou na folii (pokud máš, pokud ne, tak slabounce do knížky - nezapomeň pak vygumovat) očísluj části těla (ve sloupečku) a pak přepiš do sešitu
Opakuj si slovíčka 3. lekce.

Přírodověda:
Dneska pauzička. Opakuj si kostru a svaly z minula.-)

Tělocvik:
A pokud Vám to, milí zlatí, nebude vadit, hodím Vám tady něco do tělocviku. No já vím, já Vás na něj neučím, ale dejme tomu, že máte supla:-) Tak si hezky, podle tabulky níže, sestavte své tréninkové plány a aspoň jedno opakování dvakrát denně! My doma první týden jeli dny v týdnu, ať nejedeme pořád dokola svá jména. Tento týden nás čekají v angličtině. V zdravém těle zdravý duch totiž...
Na rozehřátí si můžete dát taneček - verze pro drsňáky tuto!
(via Olympijský tým)

Zítra se těším,

JKoh.

Maty👍🏻

Komentáře

  1. Paní učitelko v češtině NU 87/1 mám udělat i a) ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, Marťo, o tom to cvičení je 👍🏻 Podmět rovně a přísudek vlnovkou. Hezký den přeju, JKoh.

      Vymazat
  2. Paní učitelko můžu se zeptat jestli máme dělat v matematice 103/2 máme dělat i a,b?? Maja

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní30/3/20

    Mám hotovo, teď se učíme taneček pro drsňáky. Je to super taneček. Maty :).

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám úkoly taky hotové, ale já si procvičuju místo tanečků kokoleoko, ať jsem připravená do školy na oslavný tanec 😊 Lili

    OdpovědětVymazat
  5. Už mám hotové a omlouvam se za ten dnešní telefonát a můžu se zeptat jestli musím dělat taky ten taneček.❤️❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači, neomlouvej se, volej kdykoliv si nebudeš vědět s něčím rady😉 Taneček je pro radost, ne pro stresy (takže jestli Tě stresuje, vůbec ho neřeš 😁). Hezký večer, JKoh.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Úterý, den desátý

Přísloví - řešení

Pondělí, den čtvrtý